Friday, July 18, 2014

AMIRA DAN RAMADHAN

Kalau ikutkan ni kali ke-2 Amira sambut Ramadhan
Tahun lepas dia kecik lagi... baru 5 bulan kot dia masa tu
Tahun ni Amira dah setahun 4 bulan

Ni gelagat dia bila bangun sahur [serabainya rambut ko dik!!!]
Bila orang bangun sahur dia pun bangun juga
Kadang2 upah susu sebotol dia pi tido balik
Kadang2 bangun pastu nyebok makan juga
Pastu ajak orang main dengan dia pulak


Ui... letihnya pose.... [kononnnnnn... macam le dia pose..]
Kalau kakaknya baring2, dia pun join la sekali
Sambil2 tengok tv tu
Kalau ada kakaknya melayan, boleh la mamanya buat keje lain
Takde la dia nak memerap kat aku je...

** Esok adiknya dah keluar, tak tahu le cemana gayanya si Kakcik ni..



2 comments:

Sura Mohd said...

alahai..kesian pulak..tak puas bermanja..adik dah nak keluar..takpe la..lagi cepat berdikari kan kakcik.:)

uncle gedek said...

uncle dulu umur 2 tahun dah start puasa...

ya ya,... uncle tipu... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...