Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 1, 2014

3 RAMADHAN - 7 TAHUN LALU

7 tahun lalu di hari ini
inilah yang berlaku...
Kelahiran the one and only anak jantan den
pada pukul 4.30pg

Sekarang Adib dah pun 7 tahun [ikut kalender Islam la]

Semalam Adib puasa penuh
Hari ni dia kata dia tak nak puasa...
Esok pulak dia pose katanya
[Boleh ye selang seli gitu...hehehehe]



3 comments:

Nafira usof said...

bersalin bulan puasa?? jenuhlah nak mengganti yer~

OKlah.. selang seli.. budak lagi.. bg can lah.. My Anis semalam pon berbuka pada waktu rehat kat sekolah petang dia. x pe lah.. pelan2 belajar.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari lahir Adip...

Sebaya dengan anak akak Nabil ni .. anak akak baru nak puasa hari ni..
Tak pe selang selikan kesian mereka.. baru nak belajar..

Ayu Ayunie said...

happy birthday adip.. hehe.. anak ramadhan la ni.

sama je dgn anak ayu. puasa yang yok je.