Monday, June 17, 2013

OST TEDUHAN KASIH - HANYA AKU

Aku adalah sangat tak berkesempatan nak folo slot Akasia ni
Sempat layan masa dalam pantang hari tu je la
Tapi masa tu citer tak best pulak [Sedetik Cinta]
Pastu masa start citer Teduhan  Kasih ni, aku baru2 masuk keje

Memula cam tak best citer tu
Tapi lama2 makin hangat lak orang dok cerita sana sini pasal drama ni
[mentang2 la ada Adiputra]
Sama cam cerita Setia Hujung Nyawa hari tu la
Aku adalah malas nak ikut cerita bila dah hujung2 ni
Kang tak pasal2 aku pun terjebak sama
Tapi lagu tema drama ni best la... makin lama dengar makin best lak



** Lagu drama Cinta Jangan Pergi pun tengah top sekarang

1 comment:

Simplemama said...

Hai..mama pun suka gak citer Teduhan Kasih tp selalu termiss..kena tgk kat tonton.com.my je la..

Lagu cinta jgn pergi tu best.... baru je dgr dlm keta pagi tadi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...