Thursday, June 27, 2013

DI SUATU PAGI...

Pagi ni awal pulak si Amira bangun
Dah alang2 berjaga aku biarkan dia main dengan Aleeya
Aleeya pun masa tu dah siap2 nak pegi sekolah agama

Khusyuk dengar kakak dok borak2 dengan dia..hehehehe

Amira ni aku letak dalam takung, pastu takung tu aku letak atas meja dapur. Luas la pemandangan dia... Kalau tinggal dia sorang2 sure melalak nak minta perhatian. Letak kat dapur senang sikit sebab dapur adalah sangat bizi di waktu pagi..


2 comments:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

comelnyer adik...cutenyer main ngan kakak yer...

Qhaifa Nur said...

macam faham apa yang dicakap kakaknya..comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...