Tuesday, April 30, 2013

SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

Mentang2 dah dekat pilihanraya kan
sana sini meriah dengan perang poster & bendera
tu belum masuk aktiviti melobi sana sini kan
Kat tv pun malam2 lepas berita jangan harap la ada citer lain
Majoriti dok siar wawancara pasal pilihanraya.. bohsan!

Kat area rumah aku pun meriah juga dengan perang bendera & poster
Sampai ke lorong belakang rumah aku pun berselayut dengan bendera
Fuh... meriah kan???


** Aku bukan penyokong BN mahupun mana2 parti... aku pemerhati bebas je..hehehehe

4 comments:

Ann Ishak said...

meh sokong yang betul2 yakini je :)

Nory Zoulkefle said...

yakini BN...hidupp BN...Nory poyo je lebih, padahal taun ni tak mengundi pon..hehehehe

~aYu~ said...

uik... hihi... hidup selangor!

Nafira usof said...

perang bendera di mana2~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...