Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 12, 2013

RUMAH ORANG DALAM PANTANG

Ni la bahananya bila berumah 2 tingkat ni
Kat tingkat bawah memang takde bilik pun
So kita transform ruang tamu jadi bilik je la..hahahaha
[Jangan kome terkejut tengok port aku sekarang tau]

Katil telah menggantikan sofa panjang di ruang tamu..hehehe

Paling penting... katil adalah mengadap tv..hahahah
[Port mesti kellasssssss]

 Zoom sikit model kecik atas katil...
[time ni baru lepas mandi... dah wangi2 tau]


** Rumah orang dalam pantang biasa la sepah2 kan..hehehe

8 comments:

eynda said...

Janji selesa...:-)

Eliss Mie said...

tak sempat lagi alih changing mat dah amik gambar si kecik yer. saya pantang kt rumah mak, satu ruang tamu depan saya punya. hehehe

Nafira usof said...

eh.. dah kemas dah tuh.. janji selesa kan~
saya x pernah lagi berpantang sendirik.. kemungkinan besar anak ke 3 nanti(belom bersedia pon lagi) kena berpantang sendirik jugak.. sebab anak2 dah sekolah kan.. huhuhu.. harap2 my Ma leh lah turun shah alam time tuh.. ahaks~

♥ ROS ♥ said...

Eh kemas jer..alamak ros ttgal lama blog akk.
Alhamdulillah dh selamat..comelputih gebu baby :)

Sidratul Muntaha said...

iii
baby
ahaaha
tetiba rasa nak bunting lagi
hhiihi

Qhaifa Nur said...

slow-slowlah mengemas...
hai baby comel...

Kesuma Angsana said...

hehehe mmg macam tulah biasanyer

Nurul Ain Zulkarnaind said...

hehehhe jdi blik dah