Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 26, 2013

PENEMAN SETIA

Petang2 lepas balik sekolah, aktivit terbaru si Adib ialah main game PS2
Mentang2 la abah dia baru beli... asyik melayan game je la
Tapi kalau main sorang2 kejap je si Adib ni main
[boring la tu]

Si Amira pulak bila dah bangun tido, aku letak je dalam bouncer
secara tak rasmi jadi peneman si Adib main game la...
Ini kejadian petang semalam
Teman abang punya pasal, sampai terlena si Amira kat situ
He..he..he... Kalau dah mengantuk tu, mana2 pun boleh lelap kan Amira

** Mama boleh berpoya2 di alam maya sementara baby tido... Lagi 8 hari nak habis pantang... yahoo!!!

3 comments:

Lynn Hamzah said...

hehehehe...dah x lama lagi tu...cepat ler masa berlalu kan...nanti leh makan macam2...

Qhaifa Nur said...

walaupun amira tak mengerti apa-apa SYANI, dapat tengok gambar warna warni kat tv bulat matanya memandang...jadi peneman abang ni

Nafira usof said...

boring sgt agaknye tgk abg main game.. sampai terlelap.. hehehe