Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 7, 2013

TERBURUK DALAM SEJARAH

Assalamualaikum....
Sorry la lambat update blog hari ni sebabnya ai baru balik cek up
Patutnya scan hari ni tapi doc tu mengada la pulak nak tangguh sampai minggu depan
Whatever la.... [dah le giliran lambat beno hari ni]

Biasa la monthly cek up ibu mengandung tak sah kalau tak cek kencing, cek hb, timbang berat & tekanan darah. Dah lali dah buat semua ni..hehehehe
Tapi kali ni terburuk dalam sejarah mengandung aku 
sebab hb aku jatuh teruk giler...

Nampak tu... kaler merah lagi nurse tulis -10.1 je
Berat aku lak naik 1kg je dalam 2 minggu ...ok la tu 

Maybe ada ibu2 pregnant lain HB lagi rendah dari aku kan [& tak kecoh  cam aku]
Tapi pada aku ni kira teruk la
sebab sebelum2 ni paling teruk HB aku pun 11.0 tau
Cam biasa.... kena lecture la dengan nurse
dan cam biasa... aku buat muka sadin je depan nurse tu...

**Start next week dah kena cek up setiap minggu sampai la beranak...

3 comments:

Unknown said...

memang macam2 ragam kan masa peknen..
tak sangkut kat gula dlm darah sangkut kat BP plak.. takpe.. yang penting mama dan bb sihat~

jaga diri k~

Lynn Huraiza said...

Makan iberet folic...leh naikkan hb...

lieyalatif said...

lieya kalo preggy mmg masalah hb laa yg selalu kena...10 tu kire cantik lagi tu...border org kate kan...lieya hb mmg 6 atau 7 setiap kali cek up....