Monday, February 25, 2013

LAI JEPUN

Hari tu  Cik Besah ada bagi buah kat aku
Besar bagak buahnya... ingatkan buah epal tapi kulitnya kaler kuning2 oren
Fes time aku tengok buah tu
Tanya kat dia ni buah apa?
Katanya Lai Jepun.. FIL aku beli kat NSK Selayang

Ni la rupanya buah lai jepun
Selalu tu duk makan buah lai yang biasa kaler kuning tu je
Cik Besah bagi 4 biji, tapi sebab sebiji tu dah selamat dimakan tinggal le 3 biji ni
Rasanya idak le sedap sangat... cam lemak2 sikit kot
[Tapi aku prefer rasa buah lai yang biasa tu lagi]

Korang pernah makan ke buah ni??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...