Thursday, February 28, 2013

TAK TAHAN LAGI... SURRENDER AKHIRNYA

Memandangkan batuk aku kali ni makin melarat2
Tak tahan dah aku menanggung azab perut aku ni yang dah rasa cam nak pecah setiap kali batuk
Makanya semalam dalam susana hujan2, balik je keje, terus terjah farmasi
Terus tanya brader tu "Bang, ada tak ubat batuk yang orang mengandung boleh makan??"

Nasib baik abang tu kata ada
Kalau dia kata takde, nak je aku balik rumah
Makan ubat batuk anak aku je la..hehehehe
Abang tu suggest ubat ni... ok la daripada takde

Sampai rumah terus aku minum 1 sudu besar
Dah le kaler hijau lak tu.... cam minyak Afiat lak rupanya
Dan.... tak sedap pun..
Tak kisah le... janji batuk aku baik
Tapi lambat gak efect ubat ni.... 2-3 jam lepas consume pun takde tanda2 batuk lega
Tapi bila time nak tidur, dah takde rasa batuk2 & selsema tu
Kiranya aku tidur lena la malam tadi..hehehe


5 comments:

Sidratul Muntaha said...

mmg klu tuk org bunting
dia bgi yg herbal
dulu rajin arr minum masa ank dara kot?
sbb ubat chemical dah tak jln
hohoh..
sampai terkencing2 ko!!

Nafira usof said...

saya yang x peknen pon rasa seksanye bila batuk.. inikan pulak org peknen..huhuhu.. moga cepat sembuh yer~

Ya ALya said...

mmg seksa batuk cam ni...

munna said...

mmg tak tertahan kalau batuk kuat mcm tu.... time mengandung ni mmg kena hati2 bila nak makan ubat

Qhaifa Nur said...

pernah juga masa pregnant batuk...
tawakal saja masa telan ubat tuh...
alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...