Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 19, 2013

AGAR-AGAR BINTANG

Hujung minggu hari tu, dalam malas2 aku ada gak rajinnya
Rajin buat agar2 je sebab aku tengok agar2 yang dah lama aku beli tak terusik lagi
Memula nak buat kaler plain merah tu je
Pastu tanya si Yaya dia nak kaler merah ke, kaler pink
Of kos la dia nak kaler pink


Patutnya ada 12 bintang tapi Yaya dah makan separuh

Nak kasi menarik aku buh dalam bekas bentuk bintang
Agar2 bintang untuk Yaya
Untuk Adib aku buh dalam bekas bentuk nombor
Habis makan sekali hadap je dek budak2 tu....

5 comments:

Izwa Kamaruddin said...

wow!

Qhaifa Nur said...

anak-anak suka makan agar-agar ni..rajin juga buatnya...

Rasp said...

sedap ooo makan agar2 yg sejuuukk...
bila lalu kat tekak tu pergghhh nyamannnnnn...
hehehehhehe
dah ler senang nak buatkan...
and bertambah menarik bila u buat camni....

Unknown said...

ini kalo makan di kala cuaca panas.. memang layan.. sedor2 habes!

Anonymous said...

cantik ni