Friday, February 8, 2013

SIKAT 6 KUPANG

Masa beli barang dapur hari tu, aku belikan cekak rambut baru untuk Yaya
Pastu Adib pun cakap, untuk kakak je ke?? Adik nak beli apa?
Pehtu aku cakap la adik pilih la apa benda yang adik nak
[Masa tu kitaorang kat bahagian aksesori]

Belek punya belek si Adib ambik satu sikat ni
Nak tergelak pun ada masa dia cakap dia nak sikat tu
Dia cakap nak sikat ni sebab Abah Nan [hasben babysitter] ada
Siap pilih kaler biru lagi ---> kaler feveret Adib

Ini la sikat tu
Nasib la murah... 60 sen je..
Sikat ni glamer kan dulu2

** Tetiba aku teringat cerita tahun 80-an  time ramai dok berambut kembang...

7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ni sikat old skool nie :)

ct rahani said...

sikat nostalgia nih.. dulu2 mmg femeskan.. ;)

Qhaifa Nur said...

akak suka sikat ni...senang nak sikat rambut anak2..lebih-lebih lagi anak lelaki...

Fizalinolie said...

Old fesyen punya sikat. Time kecik dulu mak selalu guna sikat ni untuk sisirkan rambut Fiza.

Terkenanglah pulak (~_*)

lieyalatif said...

sikat old sekul ni heheheh...dulu pemes sikat ni ..senang nak sauk kepale heheheehehe

Nory Zoulkefle said...

sikat zaman old school ni...hehehe

Kesuma Angsana said...

En hubby sampai skang ade lagi sikat ni hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...