Thursday, February 18, 2016

TERCICIR

Malam tadi masa nak ambik wudhu untuk solat Isyak
baru aku perasan subang aku sebelah dah takde
udah cuak aku... masa bila pula la subang aku tu jatuh
memang tak perasan langsung

Jenuh cari dalam bilik air, kat ruang tamu, kat dalam bilik
tapi tak jumpa...
tapi positif je la... kalau masih rezeki aku, pasti akan jumpa kan..
so aku sembahyang je la tanpa fikirkan pasal subang tu

Lepas solat, doa la supaya subang aku tu boleh jumpa
Sambil2 tu ingat2 balik ke mana aku pergi & apa aktiviti aku buat yang boleh buat subang tu tercabut
Ekceli ni bukan kali pertama subang aku tercicir
tapi everytime tercicir mesti aku perasan.. tapi kali ni memang tak perasan sungguh
Selalu sangat subang aku tercabut masa lepas mandi
sebabnya suka tersangkut kat tuala..hehehehe
Aku kan ganas...hahahaha
TAPI aku dah cari kat bilik air tapi tak jumpa pun...
musykil sungguh

Takpe la.. positif je la lagi..
Kalau dah hilang nak buat camne kan?
Sedih gak kalau hilang sebab subang tu hasben yang belikan sempena birthday aku 2 tahun lepas
Tapi kalau dah hilang... nampak gayanya kena pau hasben belikan yang baru le kan..
Hehehehehe


-gambo google je-

Malam tadi sebelum tido, pegi toilet dulu
sekali terperasan subang aku ada kat atas para cermin atas sinki
Alhamdulillah........... 
[kenapa la tadi boleh tak nampak????]

Rasanya memang subang tu jatuh dalam bilik air
Pastu Aleeya yang mandi lepas aku mandi
Dia la kot yang perasan subang aku tu pastu letak atas para tu..

Ok.. dah boleh tidur dengan lena..



4 comments:

idzwa kamaruddin said...

selagi ade rezeki kan ;)

Rizziela said...

subang sy pun byk hilang kat bilik ailr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilah,klu dah rezeki takkn kemana kan.Tp kak atie dlm byk2 brg kms... xsuka pakai subang walhal ms kecik dah tebuk lubang kat telinga..hihihi

Mummydearie said...

Selalu macam tukan. Bila kita cari tak jumpa, bila kita dok rileks-rileks tak cari, tetiba aje muncul! Sayang juga kalau hilang lebih-lebih pemberian suamikan. Tapi kalau hilang untung juga, boleh minta yang baru ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...