Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 26, 2016

KESEORANGAN

Pagi ni keseorangan di opis
Member meja sebelah ni EL sebab anaknya demam
Cleaner pun takde hari ni
Bos belum masuk lagi
Kakak bilik depan pi pejabat tanah pulak

Tu yang kat floor  bawah ni la
Bebudak tingkat atas ada je...
Kiranya aku yang keseorangan di floor bawah ni
Sunyi seh! Kawan nak nyembang pun takde..huhuhu

Budak kena tinggal sorang2 kat opis
Apa lagi bukak la radio online kuat2..hahahaha


Sambil tu makan nasi lemak
sarapan merangkap lunch sekali
Nak lunch karang takde kawan, so makan la siap2..



2 comments:

babYpose said...

Berseri-seri la boleh buat rumah sendiri :)

Nabila Syifa said...

huntungla..jd rumahla office tu