Friday, February 26, 2016

KELUARGA DI MALAYSA DISARAN ADA 4 ORANG ANAK

Disebabkan kadar kelahiran yang rendah
dan juga  untuk merancakkan ekonomi negara katanya....


Kerajaan nak suruh orang beranak ramai
tapi takde benefit/ insentif pun diberi pun kepada orang beranak ramai ni
makin menambah beban rakyat ada la... 
nak menambah anak pun kena fikir banyak kali
nak2 pulak dalam keadaan ekonomi sekarang ni..

** keluarga aku dah memenuhi saranan tu, tapi takde bezanya pun dengan orang yang beranak satu, dua, tiga.. Sama ja... 


2 comments:

Nabila Syifa said...

bukan takat 4, sepasukan bola sepak sy tadahkan

Aini said...

ye la.. Anak baru dua pun dah terasa beli stok pampers tiap bulan..hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...