Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 25, 2015

TERJEBAK DENGAN TUAN ANAS MIKAEL

Dah 2 minggu lebih terjebak dengan Tuan Anas Mikael
Walopun kat rumah takde ASTRO RIA
Layan online je la kat PC.. jadi le..

-pic gugel je-

Syokkan cerita ni 
Aku suka watak si Zara Zya tu
memang sengal gile...

Sapa layan drama ni????


** Entry hilang mengantuk..



7 comments:

Rizziela said...

sy pun dah terjebak

Qhaifa Nur said...

Kat umah pun x de astro...kena cari novel ni..

Qhaifa Nur said...

Kat umah pun x de astro...kena cari novel ni..

lieyalatif said...

layann....best gilee hahah sengih sorang2 tgk...mgu depan nak abis dah...huhuhu

eima said...

ni antara cerita melayu yang aku tengok ..... its means best la tu ... jgntatau aku ni mmg tak suka drama .... bila aku tgk tu faham2 sendiri la

aku suka zara zya ... klu AA tu tak abis2 kayu die ...adoi la ...

eynda said...

Tengok jugakkk... dari 1st episode...tapi bukan sebab AA...sebab zara zya hehe... jarang tengok drama melayu, so far baru tengok Adam & Hawa, Isteri Separuh masa, MAID, TAM ni...

Nafira usof said...

sama!!!! terjebak jugak.. tengok on9 jugak.
tgk citer tuh pon sebab Zara jugak! hahahahaha
suka sgt tbk Zara berlakon.