Thursday, November 12, 2015

SKIL BARU JASMIN : PANJAT TANGGA

Baru discover skil baru budak ni
Tah cemana dia tetiba jadi expert 
memanjat tangga je lah
turunnya tak reti lagi

Ceh..ceh... muka inesen konon


Ni dah keluar muka nakal dia..


Satu hari tu aku kat atas nak pakai baju
Tinggalkan dia dengan Aleeya kat bawah
Aleeya dok tengok tv, Si Jasmin ada la main kat tepi
Tetiba sedar2 si Jasmin dah ada kat atas
Ingatkan si Aleeya yang hantar dia naik atas
Rupanya Aleeya kata dia tak tahu pun Jasmin naik tangga sendiri.
Macam tak caya je si Jasmin naik tangga sendir tanpa sesapa sedar
Sebabnya dia langsung tak berbunyi..

Kali kedua try nak tengok betul ke dia boleh naik tangga sendiri
Wallawei... sejak bila budak ni terer naik tangga???
Ini sudah bahaya! Dibuatnya dia naik sendiri orang tak sedar, kan naya...
Bukan apa, takut la dia jatuh ke apa.. dah le tangga batu

Ni tengok aksi dia ni..nasib baik sempat rakam..hehehehe

video
Ni dari pandangan depan



Ni video dari pandangan vontot

video

Kena lebih berhati2 ni...
Sejak terer naik tangga ni, asyik2 dia nak gi ke tangga
sabo je la anak bertuah sorang ni...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...