Thursday, November 12, 2015

MANDIKAN ANAK DARA

Lama dah tak kasi mandi anak dara sorang ni
Sian dia busuk masam sorang2
Hujung minggu lepas kita kasi mandi sama dia
Siap syampu bagai tau!


Ha... anak dara kami kena syampu...
Tu dia aih... syok la kena garu2 dengan abah...hahahaha

Tengok video la senang..



Ni bulu belum kering
Nampak kurus pulak si Mici ni hahahaha
Tunggu bulu dia kembang, mata pun tak nampak



Tengah tunggu bulu kering...






6 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kucing warna putih memang kena rajin mandi kan ye Yani..
Tidak udah warna jadi coklat hitam gitu..
Elok diam jer dia mandi..
Suka lah tu..

Aqilah Azmi said...

COMEL NYAAAA ANAK DARA SEKOR NI UHUHUHU

eima said...

susah tak nak beli arnab ..agak dah matang nanti sembelih makan tak ... kawan kite suka mkn kari arnab

eima said...

bukan beli tp bela

zaffira said...

comelnye arnab dia...nk bela jugak tapi malas nak kemas-kemas sangkar dia..acane tu? Heheh..

Melissa Muklis said...

hahaha comelnyaa anak dara tuuu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...