Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 26, 2015

MISTER BUSYUK

Semalam masa tengah sibuk nak kemas2 dapur
Amira dok lalu lalang 
kejap ke dapur, kejap ke depan
Pastu dia cakap
"Mama, busuk la mister ni"

Aku ingatkan dia dok ajuk cerita tv
Aku pun ha ah kan je la
Pastu asal dia pegi dapur je  dia mesti cakap
"Bucuk la mister ni"

Aku buat dono lagi
Last2 aku ajak Amira pegi depan sebab aku dah siap kemas dapur
Lalu je kat tepi sangkar rabbit
Baru la dia tunjuk sambil tutup hidung
"BUCUK LA MISTER NI"


Lorrrrrr hamster rupanya
Dari hamster terus jadi mister...
Konpius mak!

3 comments:

eynda said...

Mister hehehe...

Daddy Ziyyad said...

Hamster kena dimandikan dan dishampoo kan kot? Hahahaha

Nafira usof said...

hahahahahaha.. comelnye... mister yer Amira~