Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 17, 2015

NIKMAT PANAS

Musim2 hujan ni, kalau dapat sikit panas matahari
memang syukur sesangat
Macam kat rumah aku, pagi2 selalunya panas
petang sampai malam memang kerap hujan

So bila time panas, memang sakan la basuh baju
jemur cepat sementara panas
Kalau sempat lagi, segala tilam bantal pun nak jemur gak
Nak2 kalau bantal kekabu kan
kena rajin jemur baru dia gebu balik


Tu dia.... sementara panas
jemur segala tilam bantal


Alhamdulillah sempat la kering kain baju 
sebelum hujan menimpa dipetang hari




3 comments:

Rizziela said...

samalah kita.. berebut kalau panas.. nak basuh apa yg patut kan..

Kesuma Angsana said...

Salam singgah hari ni bila masa sikit ni. kat sini bila petang je hujan. Sesekali nak gak rasa berpanas ni kan he3

Nafira usof said...

kat shah alam pon hujan petang n malam. syok tido. hahahaha

cuma part jemur kain nih mmg susah sket. sbb kita keje siang hari nye. balik keje dh hujan. kain pon dah lembap2 dah. mmg kena tunggu cuti baru boleh buat operasi jemur kain baju, tilam toto bantal.