Thursday, November 19, 2015

BELAJAR DENGAN YOUTUBE PUN BOLEH

Tahniah untuk adik ni
berjaya dapat 5A dalam UPSR bebaru ni

Lain orang lain cara
maybe cara ni memang membantu adik ni dalam pelajarannya
Adik ni tak pegi tuisyen tapi dia belajar melalui youtube



Teknologi ni tak salah
Kalau benda elok yang kita cari
benda eloklah yang kita dapat
betul tak??


*** Kalau anak aku, alamatnya tengok K-pop je la kat youtube tu...huhuhuhu


** Hari ni aku cuti sebab nak hadiri HAC (Hari Anugerah Cemerlang) anak2 kat sekolah diaorang.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgs adik ni..guna teknologi sebaiknya.. bukan slah guna.

Nieyl said...

Alhamdulillah...
bgs adik nie...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Macam2 cara kan Yani untuk berjaya..
Kena rajin berusaha kan ..

Nafira usof said...

Anak2 zura pon layan gak utube.. tapi si kecik layan karton. si kakak layan kpop. last2 tutup jer wifi. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...