Tuesday, October 13, 2015

MENGARUK

Ni la anak2... macam2 hal
Bila diam, ada yang menyakat
Bila tak disakat, tetiba dia sendiri yang mengaruk
Kadang2 malas nak layan
Kalau dilayan tak jadi kerja la oiii

Kalau salah sorang mengaruk aku ok lagi
Kalau dua2 mengaruk.. fuh... mencabar kesabaran okeh
Mulalah aku nak jerit2... 
[sabar...sabar...]


Kakcik mengaruk sebab kakak dia tak buka tv
Pastu suruh mama buka tv... 
Mama tengah bizi basuh pinggan...hahahaha
Nasib la Jasmin behave je sebab kena rasuah dengan biskut

Buruknya muka kakcik nangis...hahahaha
Kalau tunjuk kat dia gambar ni, dia punya la marah...hahahaha
[Mama pun nak menyakat dia juga kadang2]






2 comments:

Nafira usof said...

hehehehehe.. gittu lah anak2 kan.
mcm2 ragam. kadang2 buat kita gelak besar, kadang2 boleh bertukar jadik tarzan. hahahaha.

Kak cik tuuuu.. putih seleput dia kan.

Melissa Muklis said...

hehehe comel ! santai ja dia makan biskut. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...