Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 12, 2015

CUKUP TEMPOH

Weekend baru ni
baru ada masa & mood nak kemas2 perkakas yang dah tak pakai kat rumah
Mana barang2 yang dah tak pakai semua masuk balik dalam kotak
[untuk penggunaan seterusnya... gamaknya la]

Barang2 perkakas penyusuan Jasmin la antaranya
Segala pam, beg ais, warmer ---> semua dah masuk kotak
Memandangkan Jasmin pun dah kurang menyusu badan
so aku dah takde la aktiviti perah susu kat opis 
malam je Jasmin menyusu direct [itupun kadang2]
waktu lain semua sumbat susu formula je...hehehehe

Botol2 susu ni pun semua nak buang dah
Dah setahun dah guna.. hahahaha
Kalau ikutkan setiap 3-6 bulan dah kena tuko kan
Tapi maklum le maknya ni, guna selagi boleh...hahahaha
[Takyah le nak caruts aku sangat ye..ok Bai!]




2 comments:

idzwa kamaruddin said...

heheh sama la kan..dah lama superclean kan benda2 ni sebab anak dah 2 thn dah pun ;)

Melissa Muklis said...

Lissa pun kadang-kadang kalau guna benda yang ada cautions dispose after beberapa bulan tu, lantak ja pakai kalau masih boleh guna. haha