Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 22, 2015

BECAUSE WE ARE NOT LIVING IN THE SAME SHOE

Kecoh kisah pasal jerebu & penutupan sekolah
rintihan ibubapa vs rintihan cikgu-cikgu

Bila ada yang menyindir cikgu2



Kan dah kena jawab....


Adeh.. macam2
Tak baik la macam ni kan
Senang2 nak tuduh cikgu2 keje senang la, makan gaji buta la
Walhal diaorang pun tak mintak cuti jerebu
Sapa yang tak jadi cikgu takkan faham keadaan cikgu
dan susah senang nak menjadi seorang guru
Aku ni walaupun bukan cikgu, aku faham juga sebab ibubapa aku juga bekas cikgu
dan ramai kawan2 aku juga cikgu

Tak kira la tinggi mana pun ko belajar,
Phd planet mana pun ko pegang
Kalau mentaliti ko haprak, adab & akhlak ko hancur
Tak kemana la peginya
Baik buang je la segala ijazah, master, pHd korang tu...
Not worth a cent pun..



** Terlajak kereta boleh direverse, terlajak publish di fb buruk padahnya
Tunggu la ada netizen yang akan jejak fb korang tu...huhuhu.. scary....



3 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

kadang-kadang yang comment di Fb tu tak pikir panjang.. main hentam ja post/comment hina sana hina sini tapi tak pikir padah untuk diri sendiri kan... huhu

Unknown said...

itu lah cabaran hidup dlm dunia IT nih.
semua nak tunjuk/nampak HERO di alam maya.
tulis x pakai Otak. tapi Emosi~
mohon di jauhkan lah dari kita.