Thursday, October 1, 2015

JERUK MANGGA YOK!

Rezeki mempelam banyak pulak 
Pokok yang paling lambat nak berbuah akhirnya berbuah juga
Kali ni lebih meriah dari yang sebelumnya
Alhamdulillah..

Sebab banyak sangat rezeki Allah Taala kasi
jangan le di sia2kan, kena la di kongsi2
jangan kedekut juga, nanti Allah tarik balik rezeki
So kami petik, sedekah la kat jenjiran sorang sikit
Nak kedekut pun bukan boleh habis makan satu pokok tu pun kan.

Balance2 tu aku ambik buat jeruk pulak
Ala... jeruk yang pernah viral seketika dulu
Dapat la aku buat 3 balang kuih raya tu
So 1 bagi Cik Besah, 1 bawa gi opis, 1 stok kudapan kat rumah


Jangan ada yang terliur udah le...
Kalau nak mangga, meh datang rumah
Kalau nak jeruk, sorry la... dah out of stock...wakakakaka



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...