Monday, October 19, 2015

JEREBU HARI NI

Hari ni anak2 tak sekolah
dek kerana jerebu yang kembali melanda
Jerubu hari ni pada aku adalah yang paling teruk setakat ni
Pagi2 tadi penglihatan memang terhad sangat semasa memandu
Nak2 pulak di kawasan perbukitan yang aku lalui saban hari
Memang kena hati2 memandau
pastu lampu kereta pun kena pasang..

kelabu seh....
Dalam gambar cam tak nampak sangat kelabunya
In real tersangat  tau...
Pic yang bawah sekali tu, sepatutnya nampak ada bukit kat situ
tapi pagi tadi langsung tak nampak

Mata pedih, tekak sakit ---> penangan jerebu

2 comments:

Melissa Muklis said...

teruknyaa.. huhu jaga kesihatan kak. hati2 memandu :)

eima said...

putrajaya pun sama kelabu je ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...