Tuesday, October 20, 2015

ADIB : BEFORE & AFTER

Takde apa sangat la nak cerita pasal anak teruna aku yang sorang ni
Hujung minggu hari tu dia gi gunting rambut
Aku suruh dia potong pendek ala skinhead je
senang tak payah nak sikat2 rambut kan
Tapi dia taknak sebab dia kata tak hensem...
[Macam le hensem sangat sebelum ni pun..wakakakaka]

Jenuh pujuk
Akhirnya....
dah.. selamat



Tunggu nak bukak sekolah tahun depan baru pi gunting lagi lak.



2 comments:

eima said...

tetap comey dah hensem ... heheheh

Melissa Muklis said...

masih comel lagi tu. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...