Friday, October 2, 2015

BILA MAK² PEGI KEJE

Camni le keadaan aku hari2 bila nak gi keje
Takde mana nak melaram pun
Banyak perkakas nak kena usung
Pakai selipar jepun je gi keje
[kasut ada dalam kereta]

Ha nampak tak?
Berbeg2 ko...
Sampai rebeh bahu kadang2

Boleh kata hari2 bekerja memang camni la
[kecuali breakfast tu.. kadang beli, kadang idak]

Camni hasben aku kata nak hanto naik moto??
Erm.... tima kasih je la bang!

3 comments:

Sura Mohd said...

Walau macam2 bwk pon..tetap nampak cun..mantain..:)

(^_-)V said...

Same la, huhu beg galas (beg taska sofea), beg silang(handbag), beg bahu(beg breastpump), tangan kanan dukung sofea, tangan kiri pegang alisya(nasib alisya dah pakai beg sendiri), turun naik tangga tingkat 2 dari ahad sampai khamis..kalau tong sampah dah full, turun dulu pagi2 buang sampah, sebelum budak2 ni bangun supaya si kakak xsibuk nak mengikut..huhuhu bertabahlah..kalau hari hujan, bukan tak bersyukur, tapi pikir nak pegang payung pulak..haha adoi..

tiga lalat said...

naik moto best je mak dpt fresh air ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...