Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 13, 2013

TELEKUNG VIETNAM

Bebaru ni kawan aku pi Vietnam
Sapa la lagi si usahasawan Makcik Rehan tu la
Kalau ke Vietnam sah2 la dia dok cari stok telekung kan
Bila dia dah announce kat fb sapa2 nak oder aku pun oder la selai

Sebelum ni pernah gak oder ngan MR tapi aku oder kaler putih
Aku oder yang kain licin... aku tak minat yang lycra
Kali ni aku oder yang kaler2 pulak
Aku ambik kaler hitam pulak...
Senang sebab tak nampak jarang pun
Gambo gegar la sebab Aleeya yang snap gambo..

Untuk Aleeya aku belikan jugak
Tapi untuk saiz budak takde pulak yang kaler2
Aku belikan je la yang ada bunga2 pink


Sedap gak pakai telekung ni
Tak panas...

Kalau sapa minat pi terjah fb Jollycotton @ website Jolly Cotton

Pasni nak oder kaler kelabu lak....
Dulu tak reti nak pakai yang kaler2 ni 
Tapi bila tengok orang pakai lawo la pulak
Akhirnya terjebak jugak la aku...


2 comments:

Nafira usof said...

berminat gak nak beli.. nanti nak gi cuci mata kat situ lah~
mekasih~

Qhaifa Nur said...

cantik juga ada corak dan bunga Syani...