Monday, December 2, 2013

BERSUNAT

Alhamdulillah dah bulan 12 dah ye..
Hari ni aku cuti sampai esok
sebabnya aku nak kena menjaga orang dalam pantang
Hehehe.. pantang la sangat kan....
Adib la tu yang aku nak jaga

Adib dah bersunat hari Sabtu lepas (30/11/2013)
Sepanjang minggu lepas aku la yang risau beria
Risau la kan kot2 si Adib tak jadi bersunat ke apa
Sampai hari Sabtu tu rasa lagi cam debar2
Tapi Adib ok je.. siap cakap bila nak sunat? 
Dah tak sabar katanya.
 Sebelum gi menyerah diri
Sembahyang Zohor dulu...

Adib bersunat pukul 2.30ptg
Bersunat kat klinik je..
Aku tak ikut pun sebab Amira tidur
So hasben aku, cik besah, FIL aku & anak buah hasben aku je yang ikut
Dalam kul 3 lebih tu diaorang pun balik
Adib dah terkangkang2 dengan kain pelekat
Udah selamat..... alhamdulillah

Anak buah hasben aku sempat la rakam sepanjang Adib bersunat tu
Seriau gak aku nengok prosesnya
Adib menangis jugak le.... menangis cara dia... merintih sakit
Tapi nak melalak & meronta bagai tu idak le...
Good boy anak mama...
Dah boleh jadi imam ye Adib...

Musim2 budak bersunat ni kain pelikat budak pun sampai sold out kat kedai
Nasib la ada jumpa kat kedai Pasarayaku..
Oh ye... takde nya nak gantung2 kain tu cam pesen dulu2
Kaver je bebird Adib dengan tapis
[tu yang nampak kembung kain tu kan]

3 comments:

Qhaifa Nur said...

2 hero kak nur dah selamat..buat masa cuti sek. pertengahan tahun syani...
nampak kuat juga semangat adib ni...moga cepat sembuh

Rizziela said...

amboi..dah sunat pun minum susu dalam botol ker?

Eliss Mie said...

bila nak merasa pengalaman ni yer :) anak2 perempuan baru lahir jer doc zass terus :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...