Friday, December 13, 2013

KERAHAN TENAGA

Cuti hari keputeraan Sultan Selangor hari tu 
aku ambik kesempatan nak mengemas rumah
Hujung minggu hari tu aku malas nak kemas
Rasa letih je badan [alasan je tu...]

Memandangkan rumah dah lama tak vakum
Aku pun pi keluarkan vakum dari dalam stor
Time aku nak vakum la si Adib pun nak menyebok sangat
Aku yang baik hati ni, vakum separuh pastu aku suruh Adib yang buat sampai habis
Sampai sudah si Adib la yang buat..
Dah boleh harap dah si Adib ni semenjak dah bersunat ni..


Aleeya pulak tengah melayan Amira kat dapur
Idak le deme kena habuk2...
Aku pulak sementara Adib vakum, aku gi layan whatsapp
Sempat lak ambik gambar Adib yang tekun memvakum tu
Tapi gambar guna tab ni kureng la sikit kualitinya...
Tak kisah le tu.. janji ada gambo..



2 comments:

Lynn Hamzah said...

hujung minggu ni turn lynn sekeluarga plak mengemas rumah...next week MIL nak datang bertandang...hihihihi...

Kesuma Angsana said...

kalau dah kata mak2 ni , hari minggu & cuti2 ni lah lagi byk kerja nak dibuat kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...