Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 5, 2013

CINCIN DARI SABAH

Semalam makcik aku ada datang opis
Sebab nak ambik vitamin yang aku belikan untuk dia
Rumahnya pun dekat je dengan opis aku

Bebaru ni makcik ngan anak2nya gi bercuti ke Sabah
Makanya ada la dia bagi ole2 dari Sabah
Thank you makcik!

Ini cincin untuk Amira
Alahai comelnya jari... tah muat ke idak jari cik gebu tu

Balik semalam terus try kat jari Amira
Nampak cam muat kan...
Tapi sebenarnya longgar sikit
Tunggu Amira gemuk sikit baru boleh pakai

Untuk aku pun makcik belikan cincin
Ada 4 cincin dia suruh aku pilih yang mana satu
Aku berkenan ada satu yang mutiara kelabu tu
Tapi sayangnya jari gemok aku ni tak muat
Terpaksa la pilih yang lain.. sebab saiz jari aku ni lain dari orang lain..
Santek tak????

Maka bertambah la koleksi cincin aku
Cincin je banyak tapi semua tiruan...
Ada 2 je yang emas tulen kat situ
Kalau terer cuba korang teka yang mana satu?

** Untuk Adib & Aleeya, makcik belikan gelang manik sorang satu...


4 comments:

Qhaifa Nur said...

cantikkan cincin dari sabah...
ada mutiara lagi...
baguslah buat koleksi...
comelnya bila disarung kat jari amira...

Nafira usof said...

yg ori.. barisan atas skali 2 di tengah.. kan! kan! kan!

SYANI said...

Kak Qhaifa,
Koleksi tu banyak dah takleh pakai sebab jari dah gemuk.... harussssssssss diet la nampaknya..

SYANI said...

Nafira....kamu memang pandai teka..