Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 19, 2013

DAH PANDAI DUDUK SENDIRI

Selama ni Amira memang dah boleh duduk
tapi kena orang dudukkan la...
Dia buat sendiri memang tak berapa pas lagi
Asyik dok menyenget je

Semalam masa aku tengah melayan Whatsapp
Tetiba aku ternampak Amira dah duduk sendiri
tanpa bantuan sapa2 ye...
Cepat2 aku tangkap gambo guna tab
That's explain why the picture's quality are poor

Mama... saya dah boleh duduk....

Nak suruh dia maintain duduk kena suruh Aleeya duduk depan dia
Dah macam Yoga instructor pulak si Aleeya



Ok ada la dalam seminit diamnya si Amira tu
Pastu nampak aku tengah tangkap gambar
Cepat2 dia nak merangkak ke arah aku

** Hujung minggu ni genap 9 bulan la ini budak...

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh...seronok kan tgk perkembangan anak!

Eliss Mie said...

senang sket dah boleh duduk ni :) nayla 8 bulan dah duduk sendiri. skang dh mcm nak berjalan.

Nafira usof said...

yeahh.. dh pandai duduk sendirik. senang sket keje mamanye nanti. tak yah nak jaga sgt time dia main~

(^_-)V said...

hehe comey amira pakai tutu..kejap je kan masa..besar dah budak2 ni..