Tuesday, December 3, 2013

PERCUBAAN PERTAMA DARI ADROID


Assalamualaikum semua..
Aku bersiaran langsung menggunakan tab android anak aku yang cap ayam tu..

Hari ni masih bercuti menjaga budak bersunat.  Alhamdulillah luka adib elok je keringnya tapi sebab si adib ni penakut so melalak jugak le masa aku cuci bebird dia pagi tadi.


So ok la... itu je laporan dari aku hari ni... Si Amira pun makin buas sekarang. Asyik nak memanjat orang je. Merangkak, memanjat, berdiri semua nak buat dalam satu masa.
Gambo dari kamera tab ni memang tak lawo

3 comments:

Qhaifa Nur said...

senang sekarang, ada Adroid ni Syani...
bab melalak tu yang tak tahan dengar...rasa kasihan pulak...

Nafira usof said...

tu pasal jarang nak guna tab anak.. sebab gambar dia tak cantek ler.. hihihihi.. baik update blog pakai HP jer. gambar nye lagi cantek.

~aYu~ said...

mmg gambar kat tab tak cantik. tu yg malas nak amik gambar guna tab tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...