Monday, December 9, 2013

TANAM KULIT ADIB

Ini satu perangai yang tak harus diikut oleh korang
Hahahahaha...
Gara² terlupa, lepas seminggu Adib bersunat baru teringat nak tanam kulit yang dipotong tu

Masa lepas bersunat tu memang cuaca asyik hujan je
So tangguh la nak pi tanam
Pastu hasben aku pulak pi letak plastik yang ada kulit tu atas peti ais pulak
Bila tak nampak tu memang lupa terus la

Sabtu lepas aku baru teringat pasak kulit tu ko....
Pastu terus suh hasben aku gi tanam
Takleh tangguh2 la kan..
Kang mereput je kulit tu kat atas peti ais
Tulis nama Adib pun salah 
Terus jadi Abid lak jadinya



Selasai tanam kulit
Tanam kulit Adib kat bawah pokok mangga
Betul² dekat tempat tanam uri Amira dulu..


4 comments:

Rizziela said...

oo..kena tanam ek..x tau plak saya :D

Linda said...

hehe samalah kita...anak saya pun baru jek bersunat sabtu lepas...balik klinik je ayah dia terus tanam...ibu dia x sanggup tengok...ngerii...hehe ;)

SYANI said...

RIzziela,
Seelok2nya semua yang datang dari badan kita elok di tanam.

SYANI said...

Linda,
Bagus la camtu. Kitaorang ni terlupa sudah... itu pun nasib la ingat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...