Tuesday, December 31, 2013

RECAP 2013

Hari ni hari terakhir tahun 2013 kan
Esok dah masuk tahun baru
Dah ada yang pasang azam ke???
Aku takde azam spesifik pun... kalau nak berazam  bila2 pun boleh

Entry terakhir tahun ni cuma recap apa yang berlaku sepanjang tahun 2013
Tapi nak recap yang beso2 je la
Yang kecik2 aku pun ingat2 lupa je..

Antara benda2 yang dah berlaku di tahun 2013
# Hasben beli moto baru
# Aku beli laptop baru
# Buat extended stor room
# Install cabinet

Pehtu ada gak beli perkakas letrik baru
# Vacuum, oven, microwave & tab baru untuk anak2


Tapi the biggest thing happen to my family is......
Kelahiran cik gebu [sebagai pencen kubur kami yang ke-3]
Alhamdulillah ya-Allah atas hadiahmu ini..

Selain tu, benda lain yang terjadi
# Hasben aku kena operate telinga
[first time kene operate kekdahnya...]
dan dia adalah lone ranger di hospital sebab aku masih dalam pantang masa ni


Anak2 pulak pencapaian masing2 yang membanggakan

# Aleeya cemerlang di sekolah kebangsaan dan juga sekolah agama
[Dapat naik pentas di kedua2 sekolah]

#Adib pulak dengan beraninya telah pun bersunat di usia 6 tahun
[Dan juga sudah graduate sebagai budak tadika..hehehehe]



4 comments:

adrianna syaz said...

Salam kenal..sya folo blog syani :)

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat Tahun Baru 2014.

Lynda Che Lah said...

mcm2 jadi kan kak Syani..
Syukur..

Yana Halim said...

tu diaa... macam2.
alhamdulillah dpt anak2 cemerlang. Cik gebu pulak comel bebeno...rezeki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...