Tuesday, January 10, 2012

PERMAINAN ALAF BARU

Aku baru tahu pasal menatang ni
Ada la orang duk sebut2 tapi kau tak tahu apabendanya
Tau je lah duduk zaman sekarang ni semuanya serba serbi canggih

Aku citer pasal XBOX KINECT
Korang tau ke pasal benda ni??
Gigih aku gugel apa jadahnya benda ni.
Sapa tak tau ce tengok video ni

Cool kan?? Kalau ada menatang ni rasanya memang tak keluar rumah dah
Harganya pun main ribu riban juga kat Mesia ni


** Jangan kata XBOX, PSP @ ASTRO jangan harap aku nak belikan... Dasar kedekut... muahahahahah.

5 comments:

lieyalatif said...

lieya pun baru2 tau...tau pun sebab adik lieya beli...seronok gak main...tak pasal2 mak budak terkinja2 same hahaahahah

|| NaFiRaa || said...

macam2 pesen menan sekarang.. baik ade.. buruk pon gak menan cam nih.. yang penting kena pandai bahagikan masa.. mak bapak pon kena selalu pantau..

SYANI said...

Lieya,
Main benda ni boleh ralit dibuatnya ye dak??

SYANI said...

Nafiraa,
Permainan sekarang banyak indoor dari outdoor. Tapi rasanya best lagi mainan masa kita kecik2 dulu...

rasp said...

makin canggih dunia kita nie...
dah takde main kat luar rumah kan....
sediakan jer lah duit ribu riban :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...