Wednesday, January 18, 2012

AKU BARU TAHU INI LE DIA HANTU KAK LIMAH

Dah lepas setahun nengok citer Hantu Kak Limah Balik Rumah 
dan dah berapa puluh kali nengok citer ni
dan selama beberapa bulan dok bersoley-soley & bako-bako
baru la awok tahu sape pelakon yang jadi Hantu Kak Limah tu..

Ate dia memang orang Perak pun.. selalu je berlakon darama kat TV
Especially kalau citer ada loghat Perak, selalunya ada la dia ni
Rupa2nya Kak Limah tu lakonan Delimawati
a.k.a Cik Kiah yang bawak rombongan ke sukan Komanwel tu....
Dia ni kalau berlakon, pekat beno loghat Perak dia kan...
Ai like !!!!

Kalau tak kerana video ni, sumpah sampai sekarang aku tak tahu sapa yang jadi Hantu Kak Limah tu..



Aje benor!



5 comments:

kakchik@ella said...

oooo ... dia ghopenya ye?

- dieyana - said...

hahah, ..delimawati=hantu k.limah, dieyana pun tahu setelah setengah tahun hantu k.limah ditayang..khikhihk, tapi smpi la ni dieyana tak tgk citer tu..kihkhihk...
soley-soley..;-)

yana halim said...

sekampung dgn akak le kak delima nie...hehe. adik dia ketua kampung akak dan kawen dgn anak makcik sebelah rumah mak akak kat kuale tu.

Dalila Hamid said...

sedap ngaq lorat dia tu.... org kedah kata.. pior.. original

munna said...

laaa...baru tahu ye Syani...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...