Wednesday, January 18, 2012

OLD FRIEND

Old tak bermakna tua tau..hahahaha sebabnya kawan aku ni masih muda
Sama baya la senang citer....

Ni la kawan "lama" aku....
Memang lama dah tak jumpa pun tapi ni ada la jumpa dia
Baru tak baru la, dalam 2 bulan lepas [heheheh
Tu gambo 2 bulan lepas le masa kami "dating" kat McD Sri Damansara

Kami kenal masa sama2 keje di kompeni lama aku
[usia perkenalan kami dah hampir 7 tahun]
Dia ni boleh kata macam BFF la jugak walaupun kami jarang jumpa
Tapi rajin juga bertanya khabar, mengadu domba, melepas geram dll
Boleh kata hal2 luar dalam kain memang tak segan silu nak bercerita antara kami

Kawan aku ni memang peramah orangnya
Sekali kalau dapat bersembang pergh....  kenot stop okeh...
Yang best semua orang akan panggil dia YANG
sebab nama penuhnya YANG DALINI..heheheheh

Aku tak tahu apa motif aku buat entry ni
Just harap our friendship remain forever..


** Kawan aku ni tinggi orangnya tu sebab bila tangkap gambo kena la menunduk sikit bagi menghormati aku yang ketot ni..Dia menten kurus, aku je yang dah kembang [walopun dia dah ada anak 3 orang]

2 comments:

Ardini Humaira said...

best kan jumpa teman lama :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syok kalo jumpa kwn2 kan. me time gitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...