Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 9, 2012

BODY OH BODY

Korang tau bentuk body korang?
Selama ni aku pun tak pernah bother badan aku bentuk apa
Yang aku tau gemuk ke, kurus ke.. tu je la

Hari tu saje la blogwalking, terjumpa la satu website ni
Dia bagi tau cara menentukan bentuk tubuh
Basically bentuk tubuh wanita ni ada 4 jenis
[tapi ada juga yang elaborate lagi sampai jadi 8 jenis]

Untuk menentukan ketepatan bentuk sebenar, korang kena la ukur 3 bahagian badan korang
BUST --- WAIST--- HIPS
Sila ukur guna pita ukur ye... bukan guna pembaris, do!
Panduan lengkap korang boleh try kat SINI atau SINI

Dah ukur dah???? Apa bentuk badan korang??


Aku punya.... erm  malu nak cakap
Yang boleh aku cakap aku ni sekarang dah jadi  from J-LO to Kim Kardashian
Pengembangan dan pembengkakan bontot semakin ketara
[tak sangka bontot aku sebeso tu...] ---> kalau tak ukur sumpah tak tahu!


** Cepat2 gi cari kat youtube exercise untuk kecikkan vontot!

7 comments:

Izwa Kamaruddin said...

pear!uhukks..

Kopi Susu said...

pear jugak......mencikkkk....

SYANI said...

Mrs Eady & Layar lara,
Hahahaha... sama la kita..kui..kui..

|| NaFiRaa || said...

alamak..kena try nih..hehehe

Yana Halim said...

pear yang sgt obes...huhu...

lily lotus said...

interesting!

Ayu Ayunie said...

blk umah nanti la nak ukur.. huhu.. tp rasanya macam pear je.. wakaka..