Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 11, 2015

SUDAH HARI RABU...

Assalamualaikum & selamat pagi

Camni la aku pagi2 
Nak hantar anak2 gi rumah babysitter
Kalau hasben keje pagi, pas hantar Jasmin & Amira ke rumah babysitter
Nak kena hantar Adib ke sekolah agama pulak
Aleeya lak dah pegi sekolah dengan atuknya

Kalau hasben aku syif petang,
Dia la yang tolong hantar Aleeya & Adib ke sekolah
Takde la aku terkejar2 sangat

Hari ni tah apa mood si Amira nak pulak dia duduk dalam stroller
Selalu tu memang takkan duduk dalam tu
Mesti nak kena dukung tau
Jalan pun ikut mood dia

Stroller kecik, dia kena berhimpit dengan Jasmin
[Jasmin muka redho je le ye..]

Kalau kena berdukung, rebeh bahu aku
Sebelah dukung anak, sebelah lagi sandang beg susu
Sambil tu tolak stroller ke rumah babysitter
Letih ahkak!

8 comments:

Nooriah Abdullah said...

salam kenal dari kaknoor syani, alhamdulillah murah rezeki syani..

eima said...

aku paham ... kadang tu nk kena luah jg kepenatan .... tapi klu kite bercerita ..ade yg paham ade yang mempelekehkan kite ....

idzwa kamaruddin said...

takpe sementara anak nak membesar kan..

SYANI said...

Kak Nooriah,
Alhamdulillah kak.. Tq singgah blog ni

SYANI said...

Eima,
Memang pun kena luahkan... baru la rasa lega..

Yang paham alhamdulillah
Yang nak perlekeh tu, tunggu dia rasa sendiri la...hehehehehe

SYANI said...

Idzwa,
Haah...meskipun berpenat lelah, tapi keadaan ni pasti dikenang bila anak2 dah besar nanti

dorsett pink said...

Hye. Slaam perkenalan.. maybe u can try baby wearing.. sangt selesa dan tak sakit bahu dan tangan

dorsett pink said...

Hye. Slaam perkenalan.. maybe u can try baby wearing.. sangt selesa dan tak sakit bahu dan tangan