Monday, February 23, 2015

BERSUNAT

Salah satu aktiviti cuti  CNY tahun ni
Orang lain pi jalan2
[kami pun pi jalan juga.... nanti aku update]
Dah alang2 bercuti, bawa la Jasmin pi bersunat
Kang lengah2 kang takut terlupa
Pehtu sedar2 dah beso lak anak dara aku ni
Nasib la klinik tak cuti juga..hehehehe
Petang semalam telah selamat di"sunat" kan

Hai!!! Saya dah beso
[Geram tengok kaki kemetot ni]

Waktu sunat biasa la menangis sikit sebab kena toreh kan
Tapi sekejap je..
Dia melalak kalau orang tak angkat dia lagi kuat dari kena sunat
Banyak drama la ko dik....

Senyum lak dia


** Tengah ambik mood nak mengarang.. Nak update pasal cuti2 CNY..
Tunggu ye...

4 comments:

idzwa kamaruddin said...

amboiii bambam!

NM03 said...

dik, kaki kita sama. hahahaha

Me said...

comelnya... lama betul tak jenguk blog sendiri n blogwalking

eima said...

kejap je dah besar ..alisha dulu sunat umur 3 bln kot .....
tak nangis pun sbb budak tu kcik2 sore pun xde ...dah besar ni kuat menjerit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...