Wednesday, February 11, 2015

SANA SINI DIA MENIARAP

Dak kecik ni sejak dah pandai meniarap dan bergolek ni
Takde la keje lain nak buat
Asal dibaringkan je, mesti nak meniarap 
Tak kira la kat mana pun
Nak pakai baju & pampers lepas mandi pun jenuh 
asyik nak berpusing je..

Suke la tu dapat menerap
Bila dah menerap tu kaki pun tergedik2
Laju cam nak masuk lumba renang...


Ni pulak dalam stroller
pun nak niarap jugak
Penyandar stroller tu memang kena dibaringkan je le
Baru si Jasmin dapat menerap dengan selesa


Yang ni lagi hebat...
Dalam buai pun meniarap juga
Nasib la buai ni jaring2... dapat la dia bernapas dengan selesa



Menerap punya menerap
Last2 tertidur juga secara meniarap dalam buai tu
Sambil hisap jari...
Jasmin...Jasmin...
Macam2 gaya kamu ni..

3 comments:

idzwa kamaruddin said...

amboiiii homey homey sgt ni !

dorsett pink said...

Samalah dengan anak saya.. nak pakaikn pampers berchenta.. huhu

Eka Tikah said...

comelnyaaaaa. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...