Friday, February 6, 2015

SEMBANG MALAM JUMAAT

Malam tadi borak2 kat group ex member2 sekolah kat Whatsapp
Macam2 topik la kami sembang kan
Tetiba ada pulak yang attach gambo ni

Lucu lak tengok carta aliran tu
TAPI....
Memang betul pun kan...


Pastu, cam biasa la mesti ada ulasan2 kan...
Mengekek aku ketawa baca luahan2 & rempanan para isteri




Ha kau...
Siap suh cari laki korea pulak sapa2 yang bujang tu
[Pengaruh drama korea kuat sangat le tu]

Kesimpulan....erm
LELAKI MELAYU memang majoritinya kureng bab2 memahami jiwa halus si isteri & kureng romantik
Asyik nak guna kuasa veto je
Nak2 bila dah kawen... hilang keromantikan tu... romen aje nak...
[ayat berani matik]

Ada lagi nak ulas tapi tak terkarang pulak aku...hehehehe
Ok bai!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...