Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 12, 2015

BOLEH HARAP KE???

Morning uols...
Hari ni aku is cuti...
Sebabnya nak bawa hanak2 pi klinik
Pastu ada la urusan  family sikit2

Hari ni genap umur Jasmin 6 bulan
Dah boleh makan ko.....
Babysitter aku yang eksaited bila Jasmin boleh makan
Aku cam biasa je... makin pening la mikio benda makan untuk Jasmin pulak
Dasar mak2 yang kurang daya kreativiti memang le cenggitu...

Nah layan video Kakcik
Amboi.. cam ke boleh diharap beno kan
video

Tak menahan tu siap pakai kasut tu
hehehehehe

Gayanya cam dah boleh diharap la kan
Ok la.. Jasmin boleh la tertidur dek henjutan tu
TAPI..... adala dalam 5 minit
Pastu.... bukan lagi henjut lemah gemalai
Henjut puting beliung... sampai boleh terjaga si Jasmin dalam buai...
Adoi la anak...

2 comments:

Ann Ishak said...

bole la takat nak tolong buai masa mak sibuk memasak :p

Nafira usof said...

pandai kakkcik buaikan adik dia.
ok dah tuh. boleh diperbaiki lagi.
ringan sket keje mama dia.
hehehehe