Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 14, 2015

KOPI VIETNAM

Mak aku ada pegi Vietnam hujung tahun lepas
Masa balik ke Ipoh bebaru ni mak suh try kopi vietnam ni
Mak kata kopi ni sedap...
Aku tak try masa tu tapi hasben aku yang try
Ok je katanya

Pastu mak bagi 2 kotak untuk kitaorang bawa balik Batang Kali
Aku ni sejak dalam pantang hari tu suka pulak minum kopi ni
Panaskan badan kekdahnya...hehehehe

Hujung minggu lepas dah try kopi vietnam ni 
Ha inilah kopi betnam tu
Aiseymen... tak clear lak gambo kotak kopi tu
Jap aku zoom ye..

Dalam satu kotak ni ada 15 sachet kot
Ni kopi O tau... very plain
So kalau nak manis kena tambah gula @ susu
Cam yang aku bancuh tu, aku buh susu pekat sikit
Sedap ko.... cam ketagih lak jadinya

Secawan kopi betnam bersama kuetiaw goreng bodo
sebagai sarapan di pagi ahad lepas..


2 comments:

Nafira usof said...

ramai yang cakap kopi betnam sedap.. tapi saya x pernah try, sbb sy x leh minum kopi.. fenen~

AMIIZAA said...

akak pon ada jugak, kopi vietnam adik ipar bagi...ok jugak rasanya :)