Thursday, January 22, 2015

GADJETMANIA

Orang ada smartphone, kita pun nak ada smartphone
Dah ada yang kecik, nak lagi beso
Dah ada yang canggih, nak canggih lagi
Trend terkini sangat kan...

Dari yang kecik 4 inci sampai yang beso 6 inci
Ni baru smartphone
Tak termasuk henpon yang biasa tu [yg bukan touch screen & bukan smartphone]
Tak termasuk juga tablet aku yang 7 inci ni
[Nanti nak beli yang beso 10 inci tu pulak...hehehehe]

Teknologi ni kan, memang tak terkejor dibuatnya kan...
Dah ada smartphone ni, PC & laptop dah lama dipinggirkan
PC cuma guna di opis je..

1 comment:

lieyalatif said...

betul tu syani.... tak tekejar gejet2 skrang...canggih manggih...stenbai duit ajek laa ekekeekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...