Thursday, January 15, 2015

BANTUAN PERSEKOLAHAN RM100

Hari ni kat sekolah anak2 aku
parents kena datang untuk ambil bantuan persekolahan RM100
Nasib la hasben aku keje shif petang
So boleh la ambilkan untuk diaorang
Takde la aku kena cuti pulak kan... [dah le baru je cuti hari Isnin lepas]

Ni ha surat yang sekolah bagi
Siap highlight kena bawa surat beranak asal lak tu...


Ni hasben aku dah wasap gambo
Dah ambil dah duit bantuan tu
ALHAMDULILLAH




Anak2 korang dah ambik ke duit RM100 ni?

4 comments:

Ann Ishak said...

alhamdulillah

idzwa kamaruddin said...

alhamdulillah..

Sura Mohd said...

akak pon amik tadi..dlm kul 11..antara yg terawal pegi..hihi..:)

eima said...

br amik td ... pastu trs amik anak balik terus ... syok la budak tu blk awal hari ni ...bgs betui cekgu depa ...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...