Tuesday, November 4, 2014

KOPI RADIX PULAK

Morning uols..
Dah sarapan??

Pagi ni sebelum pi keje sempat minum secawan Kopi Radix
Sebab terjebak dengan member kata minum kopi ni susu badannya banyak
Wah... ai like....
Nescafe 3-in-1 memang dah tolak tepi dah sekarang
[minum bila desperate je]

Haritu beli barang dapur nampak kat kedai tu ada jual Kopi Radix
Terus beli sepapan RM20 
Ada 20 sachet
[Kiranya jatuh harga RM1 satu sachet kan]
Kalau kat kedai rasanya secawan deme jual RM2.50 kot kan..
Banyak untung la tokei kedai tu..ahaks!


Siap letak cam kat kedai...
Nak bancuh cabut je dari kertas tu..
Rasanya tak sedap sangat cam Nescafe 
Sebabnya dia ada herba2 gitu kan
Ah tak kisah le.... aku belasah saje.. 
Hasben aku pun boleh minum sekali
Tapi bajet punya pasal... minum sehari sepeket je ye...


** So far alhamdulillah.. susu untuk Jasmin sentiasa cukup..

4 comments:

idzwa kamaruddin said...

saya tetap dgn nescafe..heheh..

Lynn Hamzah said...

lynn kurang sket yg berkafein nie...tp kadang-kadang layan juga nescafe...

Kakzakie said...

Inilah nama ibu yg mementingkan kebahagiaan. COntoh terbaik. Jgn fikir keenakkan diri sendiri aje tapi demi anak sanggup apa saja... syukur tak perlu bersusah nak cari petua nak banyakkan susu kan.. teruskan..

eima said...

dulu zaman HPA tgh top mmg tak miss kopi ni kat rumah .. sejak 2 menjak ni byk minum susu kat rumah n ensomi minum nescafe la tak sudah2 ... pastu bising die skit pala ...hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...