Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 18, 2014

HARI ANUGERAH SEKOLAH

Ahad lepas ada Hari Anugerah sekolah agama anak2 aku
Aku cam biasa guna kuasa proxy
Suh laki aku yang pegi...wakakakaka
Aku nak mengulit budak kenit 2 orang kat rumah
Malas nak berangkut bagai

Kul 9pagi dah hantar anak2 ke dewan
Katanya kul 1tgh baru habis
Dewan tu tak le jauh dengan rumah aku pun
Seminit dua dah sampai kalau naik moto



Alhamdulillah dengan pencapaian anak2



Hasben aku tunggu kejap je pastu dia pi Econsave beli ayam
Pas beli ayam dia balik rumah tolong cuci ayam
Dah dekat kul 12 baru la dia pi dewan balik.
Rupanya acara pun dah habis
Tak sempat le nak nengok anak2 ambik hadiah..


4 comments:

Nafira usof said...

lerrrr.. hahahaha.. sabor jer lah kan~ x sempat lah amik gambar anak2 yer.

Tahniah buat Aleeya dan Adib.
semoga tahun depan pon naik pentas lagi yer. hehe

Lynn Hamzah said...

alahai...anyway tq pada anak anak akak yer...pandai pandai diorang nie...

idzwa kamaruddin said...

hahahaa..

Aini said...

tahniah anak2 kak syanie =)